Skargi i wnioski
Skargi i wnioski przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Zasady rozpatrywania skarg i wniosków określają:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018r. , poz. 2096),
- Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998r. ze zm.,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5 poz.46),
- Statut Powiatu Radomszczańskiego,
- Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Radomsku.
Starosta i Wicestarosta przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy czwartek, w godzinach 13:00 16:30. Jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy, mieszkańcy są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Przy Radzie Powiatu Radomszczańskiego działa komisja skarg, wniosków i petycji. Zadaniem komisji jest analizowanie i opiniowanie skierowanych do rady powiatu skarg na działalność starosty, zarządu, i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych, wniosków i petycji składanych przez obywateli.
email: admin@radomszczanski.pl tel.:44 6858999 fax: 44 6834335 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|