Statusy spraw


Sprawdzanie stanu sprawy

W celu uzyskania dostępu do Stanu załatwianych spraw należy przy składaniu wniosku poprosić o wygenerowanie internetowego klucza dostępu.
Następnie należy skorzystać z usług platformy PeUP, która umożliwia wykorzystanie klucza i sprawdzenie przez Internet stanu przyjmowanych spraw.
Krok pierwszy to rejestracja:

1. załóż nowe konto
2. zapoznanie się z treścią regulaminu a następnie jego akceptacja
3. wypełnienie danych
4. nadanie użytkownika i hasła

Po zakończeniu procedury rejestracji i podania adresu e-mail, otrzymamy informację zwrotną z kodem aktywacyjnym. Po otrzymaniu potwierdzenia utworzenia elektronicznej skrzynki peup, na podane konto e-mail; możemy się zalogować potwierdzając pobranie certyfikatu.

Krok drugi. Po zalogowaniu należy wpisać otrzymany wcześniej internetowy klucz dostępu. Serwis umożliwia dostęp do następujących informacji związanych ze sprawą:

- sygnatura sprawy
- dane osoby prowadzącej naszą sprawę
- data rozpoczęcia/zakończenia

*Uwaga! Każda sprawa ma swój odrębny "internetowy klucz dostępu"
Sprawdzanie stanu sprawy pozwala na uzyskanie m.in. informacji na jakim etapie znajduje się wniosek złożony poprzez Elektroniczną Skrzynką Podawczą Starostwa Powiatowego w Radomsku pod adresem:

Korzystanie z usługi jest możliwe po zalogowaniu się do skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. Na podstawie wysłanego dokumentu elektronicznego poprzez Elektroniczną Skrzynką Podawczą Starostwa Powiatowego w Radomsku zakładana jest nowa sprawa. Informacja o wszczętej sprawie wysyłana jest na skrzynkę kontaktową wraz z numerem sprawy, który jest niezbędny, do sprawdzenia stanu sprawy.

Po wprowadzeniu prawidłowego numeru sprawy i naciśnięciu przycisku "Sprawdź stan sprawy" odpowiedz jest przesyłana automatycznie na skrzynkę kontaktową w ciągu kilku minut. Odpowiedz zawiera numer sprawy, datę rozpoczęcia, datę zakończenia, nazwę komórki, która zajmuje się tą sprawą, imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej oraz stan sprawy. Więcej o działaniu ww. usługi znajduje się w dziale Pomocy.
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Ciupiński
email: avk@radomszczanski.pl
, w dniu:  29‑04‑2014 09:08:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dariusz Staszczyk
email: admin@radomszczanski.pl tel.:44 6858999 fax: 44 6834335
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
15‑06‑2014 13:03:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive